Diesel Loko Distribution zajmuje się także pomocą przy adaptacji i opracowywaniu nowych rozwiązań do starego taboru kolejowego. Wsparcie techniczne ze strony producentów pozwala wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów.
![]() |
Końcówki dyszy piasecznicy do lokomotyw TEM2 i M62.Średnica wewnętrzna 1 -5/16 cala. |
![]() |
Wykładziny czopa skrętu do M62 przy współpracy z Rail Polska. |
![]() |
Uszczelnienia do obudów silników trakcyjnych w M62/TEM2 w ramach projektu realizowanego przez Instytut Pojazdów Szynowych ”TABOR” oraz Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz S.A. [czytaj więcej…] |
![]() |
Panewki podparcia silników trakcyjnych w wersji uniwersalnej oraz „oil save” do lokomotyw typu: EU07, ET22, ET41, SM42, ST44 (M62), SM48 (TEM2), BR232. |
![]() |
Adaptacja amerykańskich styczników elektrycznych w ramach współpracy z Instytutem Pojazdów Szynowych ”TABOR”. |
![]() |
Modernizacja wózka lokomotyw NOHAB serii MZ w zakresie wymiany podkładek usprężynowienia pierwszego stopnia w lokomotywach serii MZ na podkładki z tworzyw sztucznych |
![]() |
Modernizacja wózka lokomotyw NOHAB serii MZ wymiany ślizgów wideł maźniczych w lokomotywie serii MZ na ślizgi z tworzyw sztucznych. |